مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-04-25سياسي

پای درس آقا| ما هم منافقینی مثل «عبدالله بن ابی» در کشور داریم


امروز در کشور عبد اللّه بن ابی هایی هستند که خیال می کردند اگر انقلابی در این کشور رخ دهد، حکومت متعلّق به آن هاست.

کسانی که نه فقاهت را قبول داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، آنچه در ادامه می خوانید سخنان رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه ای در باب نفاق و اهمیت مبارزه با آن است.

اگر ما در داخل متّحد و منسجم باشیم، اگر مردم با دولت و مسئولانشان صمیمی باشند و ارتباط داشته باشند، دشمن خارجی هیچ تأثیر سویی نمی تواند بگذارد و هیچ اقدامی نمی تواند بکند؛ اما متأسفانه در داخل، ایادی دشمن هستند.

امروز در این کشور عبد اللّه بن اُبَی های منافق هستند؛ کسانی که حتی یک روز حکومت امام و حکومت نظام اسلامی را از بن دندان قبول نکردند! در زمان پیامبر، یکی از منافقان بسیار فعال، عبد الله بن ابی بود که با یهودی ها و کفّار قریش و جاسوس های امپراتوری روم می ساخت و از هر وسیله ای استفاده می کرد، برای اینکه شاید بتواند حکومت پیامبر را از بین ببرد؛ چرا؟ چون قبل از آنکه پیامبر به مدینه بیاید، او تصوّر می کرد که در آینده، رییس و حاکم و پادشاه مدینه خواهد شد! پیامبر در واقع مقام او را از او سلب کرده بود.

امروز در این کشور عبد اللّه بن ابی هایی هستند؛ کسانی که خیال می کردند اگر انقلابی در این کشور رخ دهد، حکومت وقف آن ها و متعلّق به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درس آقا| ما هم منافقینی مثل «عبدالله بن ابی» در کشور داریم

پای درس آقا| ما هم منافقینی مثل «عبدالله بن ابی» در کشور داریم